jolle pitää osoittaa kunnioitusta. Se on Paroni. Kaikkihan tietää, että yleensä mä ärähdän jokaiselle, on se sitten iso tai pieni koira - jep, siis jopa Pontukselle (bernie). 

Mutta tää Paroni (parsoni), sille en uskalla sanoa mitään, en edes lähestyä. Emännän jalat on paljon kivemmat kuin Paronin läsnäolo. En kyll tiedä, että onko kuningatar korkea-arvoisempi kuin paroni. Mä luulen, että toi paroni on korkeempi, varsinkin uros-puolisena. Eli kumartakaamme kaikki hänelle, mä ainakin teen niin.

Mun nenussa on jotain häikkää. Osaisko joku sanoo, ett mitä toi on? Se on punottanut tollee nyt viikon verran. En sitä nuole, tahko eikä se muutenkaan haittaa, paitti että en haluu olla kohta P.Punakuono - se on poro se. Tosin nyt mä näytän ihan porolta, kun oon trimmausta vailla. Ruokaakaan ei oo vaihdettu. Olisko se joku pistos? Tai jottain... Sellasii samperin punasii murkkui meitin pihalla on, jotka yrittää vallata mun kaikki loistavasti kätemäni luut. Sitku ne jostain löydän niin ne on täynnä niitä ja sit ne puree. Porukat kutsuu niitä kusiaisiksi. Vai oonko allerkikko pujolle? Jotkut tätit tosin tykkää siitä niin paljon, että ne ottaa niitä lenkeillä mukaansa oikein isoja nippuja ja vie kotiin maljakkoon. Ainakin mä oon nähnyt kun muutama täti on niitä itelleen kerännyt. Ei ne kyll mun mielestä nyt niin kauniita ole, että maljakkoon asti laittaisin...

Mä oon keksinyt uuden iltaharrastuksen. Pallonheiton. Kun kaikki yrittää mennä nukkuu niin haen, lempileluni, vinkuvan kumipallon ja sit sitä pitää heitättää yläkerrasta alas portaikkoon. Voi juukelispuukelis, että on kivaa hakea sitä iltahämärässä portaita edestakaisin juosten. Ja jos ne ei heitä sitä - niin sitten mä haen mun ison puruluun ja järsin sitä niin, että ne hermostuu siihenki. Sit pitää mennä kiltisti nukkuu. Mä en kyllä hokaa sitä, että pitää nukkuu. Mähän nukun päivisin kun porukat on töissä ja koulussa. Ei mua sit enää illalla väsytä - sit kuuluu leikkii.

Saas nähdä koska mun juoksut alkaa, pahkeinen. Se ei oo kivaa aikaa se. Nolottaa ihan kulkee sellaset mustat kumihousut jalassa. Ulkona ei niitä onneks tarvita. Nii ja sit joutuu nukkuu yöt keittiössä, yksin!!!  Jasu jo aloitti juoksentelun, mä aloitan yleensä parin viikon päästä siitä - eli sen on TARTTUVAA, todistettu on. Tuleekohan mulle joskus vauvakuume? Uroskin on ihan kulmilla - Milou *huokaus*

Nyt ulos ja sit pallonheittoon! Aijoo, kuvei vanhassa tutussa paikassa. Sekaisin vieläkin...