Tässä kuva minusta, joka on otettu 28.4., trimmauksen päätyttyä. Natalia sanoi, että olen siro ja pieni tyttö, erittäin kauniit kulmaukset, hyvä turkki ja kaunis pigmentti. Ja että seison kauniisti, kuin patsas.

Summa summarum, minun pitää siis ehdottomasti mennä näyttelyyn. Tuomarit kuulemma tykkää kokovalkoisista pienistä nartuista. Mene ja tiedä sitten. Kukin tuomari tyylillään...

Siispä minut ilmoitetaan Elonäyttelyyn Turkuun 8.8.09. Tuomarina näyttää olevan Irina Poletaeva. Miten hänet hurmataan? Kävisköhän toi pusuttelu? Siinä ainakin olen haka... Kukas mut sitten esittää kehässä? Halukkaita?

1242629968_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

En tosin osaa kävellä, vielä, kuten kuuluu, mutta harjoittelemme sipsutusta aina lenkin päätteeksi, jossa siis pitää kävellä kauniisti, kauniisti, kauniisti, kauniisti ja vielä kerrran kauniisti emännän rinnalla pää (ja häntä) pystyssä! Piis of kake mulle Nauru. Normaalistihan mennä hypin ja pompin paikasta toiseen, olen varmasti ollut edellisessä elämässäni hyppyrotta-metsägaselli -yhdistelmä.

Terkkuja tutuille!

1236752922_tassu.jpg