Heippa!

Tässä minä olen, siis Tiku. Emäntä vaan on vähän "hidas" tekemään minulle omaa blogia... eihän siihen mennyt kuin vaivaiset 8 kk!!!

Olen parsonrusseli-tyttönen, syntynyt 13.7.2008 Porissa Beleriadin kenneliin. Isukkini on Anoble Of Lovealoch ja äippäni on Tallitontun Erin. Minulla on 3 siskoa ja yksi veli.  Heidän nimensä ovat: Imelda Marcos, Ivana Trump, Illegar Lover ja Iron Man. Kennelin sivut löytyvät osoitteesta: www.parson.fi

Minä sain nimekseni kaikkein kauneimman: Ice Queen - rakastanhan lunta ja jäätä ja olen poikkeuksellisesti kokovalkoinen, paitsi vasemmassa silmäkulmassani on hieman mustaa - ikäänkuin ripsivärit olisivat vähän levahtaneet.

Tuossa kuvassa olen juuri herännyt iltauniltani hetkeksi leikkimään ja sitten uudelleen kunnon unille. Emäntä on aina tuon kameran kanssa heilumassa, joten aattelin näyttää hänelle koko komean maitohampaisen purukalustoni ja kynteni.

Haluan laittaa tänne paljon kuvia ja juttuja itsestäni, perheestäni, kodistani, kavereistani, leluistani, pihastani... siis kaikesta, joka kuuluu MINULLE!!!

Eli toivotaan, että niitä tulee nopeampaan tahtiin kuin 8 kk välein.

Nähdään pian!