Nonni, nysse sai sen valmiiks. Siis sen villapaidan, josta viimeksi kerroin. Voi juma... se on tuolla ruokahuoneen pöydällä enkä pääse siihen käsiks, jotta voisin sitä vähän maistella ja retusoida . Se on vielä kuulemma päättelemättä. Kyllä mä sille päättelyt näytän. Mua on käsketty seisomaan ja patsastelemaan kun sitä on sovitettu, välillä kesken hyvien unienkin sitä on revitty mun päälle ja ne metallitikut on sojottanut joka suuntaan. Antakaa mun kaikki kestää!

Ohje on kopioitu suoraan täältä http://personal.inet.fi/cool/milli/neule.htm , lanka on eri kuin ohjeessa, jotain Novitaa se kuitenkin oli. Emäntä sanoi, että se ei oo ikinä neulonut muuta kuin villasukkia ja kyllä se siltä välillä kuulostikin. Sanoi, ettei ymmärrä ohjetta ja mä jo huokailin helpotuksesta, mutta silti se sai sen tehtyä. Miten ihmeessä? Jos ei ymmärrä ohjetta niin miten sitten pystyy jatkamaan. Aatellaan nyt tilannetta, että oot eksynyt ja kysyt tietä, joku selittää sulle tukholmaa etkä ymmärrä mitään ja avot! löydät silti perille. Miten se on mahdollista??? Ei mene mulla jakeluun laisinkaan.

No tässä se kuitenkin on... Mitäs sanotte? Haluisko joku ostaa tän multa, myyn muutamalla frolikilla. Tarjouksia? Jasu? Aida? Upi? Sändi? Enipadi??

Jos mä kurastan tän oikeen kuraseksi ja sitten se laitetaan pesuun (mielellään 60 asteeseen) ja sit, sit, sit se kutistuu... kjäh kjäh. Voi voi, en mä mahdu siihen enää.

JA KAMUT HEI! ETTE SITTEN NAURA MULLE!!!

Terveisin, Tiku the wool