tänään on tämän vuoden, 2009, viimeinen päivä. SO? ihan normi päivä mun mielestä. Aamulla lenkki, päivällä lenkki, illalla lenkki! Välissä nukkumista, leikkiä, temppuja ja syömistä. Mitä ihmeellistä tässä päivässä sitten on? No okei myönnetään, jotain omituista pauketta kuuluu sieltä ja täältä, mutta ne eivät mua hetkauta mitenkään.

Uusi asia jonka tänään kuulin ja jo kuvasta haistattelin, että meitin kaverit ottaa kissan, voitteko kässätä KISSAN?? Siis haloo! En tykkää kissoista. Tässä vielä kuva millanen karvapallo niille tulee. Ihka oikee rotunainen, eikun siis sehän olikin poju. Joku persialainen se tais olla, mä oon kyll ihan suomalainen. Mahtaakohan se edes ymmärtää Turun murretta kun persiasta asti pitää hakea? Raukkahan paleleekin täällä Suomen talvessa... Saavat sen vasta tammikuun lopulla, kun se on vielä niin-niin pieni. Emäntä kehui "Nemoa" söpöksi, mutta en mä oikeen diggaa.

Tykkääköhän se lasaknesta niinkö Karvinen ja pitää kyll tunnustaa et mäkin tykkään lasaknesta - valkosipulin kera.

Pakko vielä kertoa, että sain joulupukilta ihqun koiran näköisen vinkulelun, se kesti öbaut 5 min ja oli entinen: vinku veks, korvat veks, kuono veks ja sit se hävis.Puff! Ensijouluksi toivon tosi-tosi-tosi kestäviä leluja, sellasia joilla voi leikkiä pidempään kuin viis minsaa! ja eivätkä häviä jonnekin...

Siispä ensivuoteen!

Älkää kamut pelätkö paukkuja - niiden pitää pelätä teitä!!!