Hip hei! Mökkeily ja merivesi on ihanaa. Oltiin viikonloppu meidän mökillä Paraisilla. Oon käynyt siellä kerran syksyllä ollessani n. 4 kk ikäinen, mutta en muista paikasta mitään. Nyt pääsin sinne oikein oleskelemaan.

Lähdettiin lauantai-aamulla heti koulujen päättäjäisten jälkeen. Mulle oltiin annettu hyvissä ajoin matkapahoinvointilääke ja kun päästiin vaarin (äipän isä) luo, about 15 km:n päähän, mulle tuli jo eka ykä. Siivottiin se sitten boxista pois ja matka jatkui kohti mökkiä.

Toinen ykä tuli viimeisellä pikataipaleella ennen lossia. Onneksi otettiin vaarin luota muovikippo mukaan, johon sitten boxissani puklailin vauhdissa. Osaa olla vaikeeta totuttautua autoiluun. Olisko jotain hyviä neuvoja??

Ennen olen karttanut kaikki pienetkin vesilammikot, mutta nyt juoksin suoraan mereen ja pluttasin oikein kunnolla. Alla kuvasarjaa miten meikä ui.

IMG_0019.JPG

IMG_0045.JPG

Grillattiin, saunottiin, uitiin ja istuttiin iltaa. Tai siis muut istui ja mä sammuin. Oli hieman rankka päivä, kun piti tutustua uuteen paikkaan, uida, vahtia, uida, syödä, uida, laittaa laituri paikoilleen ja vielä kerran uida. En olis millään halunnut tulla vedestä pois, on se niin kivaa. Alla ekassa kuvassa odottelen ruokaa ja tossa tokassa olen jo kanttu vei. Tosin Topi (emännän siskon koira - cairn 10 v),  herättelee mua syömään vielä huikoopalaa - siis makkaraa.

IMG_0050.JPG

IMG_0100.JPG

Yö meni hyvin, nukuin suurimman osan emännän ja isännän jalkopäässä. Välillä Topi kävi kattomassa mua ja munkin piti tehdä ns. yöjuoksu alakertaan. Palasin kuitenkin aina takaisin äipän jalkoihin.

Aamulla jälleen veteen ja uimaan. Voi ihku! Että osaa olla kivaa!!!

IMG_0106.JPG

Rantaakin piti vähän vahtia. Laiturin nokasta se onnistuu parhaiten.

IMG_0153.JPG

Sain jälleen hyvissä ajoin, ennen kotiinlähtöä, matkapahoinvointilääkkeen ja pyh! Yrjöt lensi jo nostosillalla (siis sellainen ponttoonisilta, joka nousee, jotta veneet pääsee alta) n. 15 km päässä lähtöpaikasta. Ja jälleen kerran emäntä boxin pyyhintään ja matka jatkuu. Loppumatkan osasin jo relata ja olinkin ihan kuitti. Kyllä oli kiva reissu. Koska mennään uudelleen??

Sikapaljon kuvia picasan puolella.

1236752922_tassu.jpg