Se oranssi pallo, jonka sain parisen päivää sitten... siinä on jo reikä. Anteeksi!

Mutku se on niiiii-iiin ihana ja vinkuu tosi-tosi-tosi kivasti. Emäntä vaan ottaa sen aina pois kun rupeen sitä kaivelemaan. Miksi sitä turhaan heittelemään kun voi suoraan pureskellakki. Saankohan sitä enää leikkeihin? Taisi se mainita, että laittaa sen piiloon kunnes olen vanhempi enkä niin enää pureskele. Antais edes sen kongon sitten ja sinne jauhelihaa sisälle. Emmää sitä riko, en, yritän ainakin olla Viaton ...

Eilen illalla nähtiin Jasu ja Helmi ihan sattumalta kun lähdettiin lenkille. Vaikka vettä/räntää satoi, niin eipä se meitä haitannut - kivaa oli silti. Vaikka joku sanoo, ettei koirat leiki, niin kyllä mä ainakin haluan leikkiä kaikkien kanssa.

Ja pusuttelu - se vasta kivaa onkin. En tosin tiedä tykkääkö pusutteluni kohteet, yleeensä ihmiset, siitä laisinkaan, mut mä ainakin tykkään.

Tänään aamulenkillä oli paljon tassunjälkiä, joita piti haistella ja lenkki tais mennä ihan tassuille kun mä vaan haistelin ja haistelin ja haistelin ja vielä kerran haistelin..

Lenkin lopuksi nähtiin Fifi isännän kanssa. Kiva leikkiä hetki kaverin kanssa ennenkuin muut lähtee kouluun/töihin.

Niin ja onnittelut vielä Upille upeasta saavutuksesta Tampereen näyttelyssä! Kyllähän mä tiedän että Upi on komee...