Wuh!

Sain eilen uuden lelun - itseasiassa kaksikin.

Ensimmäinen on sellainen vinkuva pallo, oranssi. Se pitää kivaa vinkunaa, kun sitä pureskelee ja sitä heitetään mulle. Mun paha tapani on saada kaikki lelut heti hajalle niin, että "kaivan" kaikki vinkuvat osat pois. Toivottavasti tämä kyseinen pallo kestää hampaani ja tassuni. Tuossahan se kuvassa on alla...

Sain myös sellaisen ihmeellisen mustan lumiukon näköisen lelun, jossa on molemmissa päissä reikä, sanoivat sen nimeksi kongo...

Toisessa päässä on pieni ja toisessa iso reikä. Siitä isosta reijästä emäntä laittoi jauhelihaa sisälle ja mun sitten piti nuolla se sieltä sisältä pois. Miksei sitä voinut suoraa laittaa mun lautaselle ja syödä siitä? Kauhee homma saada herkkua siitä lumiukosta ulos.

Illalla oltiin Jasun kanssa lenkillä ja nähtiin myös Upi. Jasu sai jonkun kumman hepulin Upin saapuessa paikalle, että se jopa juoksi mun masun altakin. Onhan mulla pitkät sääret, mutta jopa niin pitkät, että Jasu mahtuu alta.

Nyt pitää mennä jo iltaunille, että jaksaa taas huomenna aamusella lähteä Jasun kanssa metsään!