Mulla on kuulemma komiat lihakset. Alla olevassa kuvasarjassa varmasti löytyy selitys miksi ne on niin komeet....

Tonne, tonne... pallo meni tonne...

Nysse meni tonne...

Eikun tonne.

Eiköhän tässä lihakset vahvistu ja vauhti parane! Siis oikeestaan kun noita kuvia kattoo, niin näyttää, että mulla olis jotkut ihmeelliset näkymättömät siivet tai jotain, kun ei mun tassut oo maassa ollenkaan - eli miten mä muka voin juosta, jos tassat ei osu maahan? Kysympä vaan!

Välillä pitää kyllä vähän jäähdytellä. Ottaa niin koville toi juokseminen ja hikihän siinä tulee. Nuppi hankeen hetkeksi ja eikun menox.

ja ihmetellä, että minne ne muut jäi?

Kyllä se Sari-täti oli ihqu, kun antoi mulle niin kauniin nimen. Siis se osui kyllä niin oikeelle kun mahdollista. Oon siis Ice Queen eli Jääkuningatar.

Mä rakastan lunta. Sen syömistä, siinä möyrimistä, siinä kahlaamista - voi jukra, että se on sitten hauska materiaali, kumpa sitä ois aina. Tai no ei aina sentään. Mut talvisin se vois tulla silleen kerralla marraskuun lopulla. Maaliskuussa se vois hävitä silleen hups vaan, ettei tuu sitä kurjaa loskakeliä, jonka jälkeen joutuu aina tassupyykille. Siitä mä en oikeen tykkää.

Ja pakkasta ei tarttis olla enempää viittä astetta. Toi manttelin pukeminen ei oo mun juttu. Aina kun emäntä/isäntä ottaa sen esille niin meen karkuun pöydän alle tai yritän mennä mahdollisimman matalaksi maahan, ettei vaan sitä saada mun päälle. Mut sitku se on päällä ni ei se haittaa. Se on kyll aikast lämmin ja kiva päällä. Kyllä Hurtta osaa! Emäntä osti punaista villalankaa ja lupas tehdä mulle villapaidan... mitäköhän siitä sitten tulee??? Joku epämuodostunut lärpäke, joka ei sit kyll sovi mulle ollenkaan... emäntä kun ei oo mikään neuloja.... paitti sen tekemät villasukat, ne on makoisia

Talvisin terveisin,